Tunnelbanetragik



God morgon allihopa! Såg att ni började bli oroliga över vart jag tagit vägen, så jag tänkte meddela att allt kan vara bra med mig! Det är det dock inte, jag åker tunnelbana och är livrädd för de där människostrimlande hålen i marken som de satt ut på vissa tunnelbanevagnar längs blå linjen. Jamen ni vet, de där jag skrev om några inlägg tidigare.

Jag älskar verkligen att åka buss, det är så härligt att se storstaden utan att behöva knyta skorna och ge sig ut i på löparspåret i skogen vilket är mycket hälsosamt. Åker aldrig tunnelbana, det är alldeles för mycket folk och det är ju farligt eftersom man kan kvävas.
Ni kanske kommer ihåg lilla Elsa Blomblad som kvävdes i tunnelbaneträngslet? Ja, jag vill då INTE bli Patrik Sterséus nästa offer. Därför åker jag tunnelbana, det är mycket fridfullare än den trånga och livsfarliga bussen.

Nu tycker jag att vi håller en lite halvtyst minut för lilla Elsa!

Iallafall, när jag skuFAN I HELVETE!!! JAG GLÖMDE DEN HALVTYSTA MINUTEN!!!
Fy fan Fandaffel, att du alltid ska förstöra! Det räcker inte med att du förstör dina föräldrars liv genom att födas och dina forna klasskamraters genom att dra dem genom den leriga fotbollsplanen i håret - du måste mörda den knäpptysta hunden också. Och nu förstör du den halvtysta minuten...
Happ, det är äpplen man får bita, blir ingen mat för mig under resten av veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0