Molniga bekymmer

Igår var det en vacker sol och även om luften inte var så varm så kände man ändå att våren var nära. Så vad händer nu? Varför faller det stora snöbollar från himlen? Jag är, precis som alla andra, så jävla trött på det här. Känner mig lurad. Men det är faktiskt inte mitt fel. Så här blir det när man har en blå regering. Men ändå. Visst om ni hatar alla uteliggare och inte vill att folk ska få sjukvård men att straffa oss alla?! Är inte det lite överdrivet? Fyfan för alla som RÖSTADE för det här! Hur fan tänker ni egentligen? "Äh! Fyfan vad skönt med lite extra snö i år, vi har ju så lite." Men ändå klagar ni också nu. Vad är grejen? Vill ni ha snö så kan ni ju åka till ett ställe där det finns, ni har ju fan pengar till det nu när ni "slipper" betala så mycket skatt. Kan ni sluta straffa mig och mina medmänniskor? Vi hatar den här jävla snön, och vi hatar er som röstar för den.

Nu tänker jag vara bitter ett tag. Ses lite senare!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vänta.. menar du att du tror att det är regeringens fel att det snöar??

2011-03-29 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0