Jag är i chocktillstånd

 

 

 




Puh, när jag var ute och snorklade hittade inte jag någon glasskärva med handtag, och det var ju en jävla tur! Tänk vilken katastrof som hade tagit plats om jag stuckit den i min snorkeltränares öga efter att ha dragit av hans mask?

Även om tränaren hade överlevt ett hugg i ögat, hade han drunknat då masken dragits av under vatten och chocken av att få en glasskärva invriden i ögat hade fått honom att hyperventilera in vatten i lungorna.
Om jag var elak nog att sticka ut hans öga hade jag väl fan inte räddat hans liv sen?! Dessutom skulle han ha blod i hela ansiktet och det är lite äckligt att få någon annans blod i munnen.

Viktigt att tillägga är att om jag dessutom sög lite på glasskärvan först så skulle jag haft sår i min mun. Vilken tur att jag inte gjorde det! Tänk om han hade haft aids? Då skulle ju jag riskera att också få det.

Tanken är verkligen svindlande - familjemedlemmarna blir aldrig bli sig själva igen efter att ha sett honom ligga med utstucket öga i kistan. Tänk er den makabra kontrasten - de prydliga kläderna, det fridfulla ansiktet och den gapande ögonhålan.

Jag hade kunnat sticka honom i ögat med en isskärva om jag hade hittat den. Jag hittade den inte, eftersom jag inte snorklar. Undrar vilken idiot som faktiskt gör det i den här kylan, och vilken psykopat som skulle sticka ut ögat på någon. Och varför skulle en jävla GLASSKÄRVA ha ett HANDTAG? Det finns ingen logik i den konstruktionen då en glasskärva är en produkt av ett glasföremål som krossats. Okej, kanske om någon faktiskt dök ner, hämtade upp en skärva och gjorde ett handtag till den för att sedan lägga den på botten igen. Men det är ju onödigt?

Slutsats: Ni kan sluta anklaga mig nu!


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tycker att det var dumt av dig att göra så Fandaffel...

2011-03-30 @ 17:59:33
Postat av: Fandaffel

Det här är min blogg och jag skriver vad jag vill!!

2011-03-30 @ 18:37:23
URL: http://fandaffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0