Time to get serious

Okej, läsare. Vem tar ni mig för egentligen? Jag har aldrig sagt att man ska gå ut och promenera med sina hundar. Fattar verkligen inte hur ni kan anklaga mig för att säga sådana saker. Jag skulle aldrig försöka få någon att tvinga sina hundar att sitta hemma.

Än mindre än att ni anklagar mig kan jag fatta att ni faktiskt tar det på allvar. Ni fattar väl själva att ni måste gå ut med era djur? Varför köper man en hund om man bara ska hyvla ost med den och klä sina döttras i flätat ylle? Tur att han iallafall inte utsätter ankorna i pölen för sin jävla kamera, hade han gjort DET... Ajajaj.

Detta var nog allt jag ville få sagt - ni måste sluta anklaga mig för att tycka om världen för det gör jag verkligen! Jag älskar världen och blir sårad och arg när ni kommer där i era galonisar och påstår att jag gör det.

Förresten hoppas jag att ni ser fram emot nästa inlägg, det kommer vara fullspäckat med saftigt skvaller om mig!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

nice blogg:)



Vad intresserar dig när du läser bloggar? jag försöker göra min blogg mer intressant och vill gärna få förslag på hur jag ska förbättra den. Svara gärna också i omröstningen som finns i sidomenyn på bloggen. Om du gillar min blogg så får du gärna följa den via bloglovin så följer jag din om du vill:)

2011-04-02 @ 22:23:22
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0