Beroende igen

Känner mig så dum. Har blivit beroende igen, och jag vet inte hur jag ska göra. Jag hade precis avvänjt mig, förstår ni hur det känns? Känner suget hela tiden. Det här är så svårt. Jag tror att ni vet vad jag pratar om. Ja, jag har blivit beroende av mat.. igen! Försöker tugga tuggummi men det hjälper inte. Min kropp vill bara ha mat, och nu måste jag börja om hela "sluta ätaprocessen". Vet inte vad jag ska ta mig till. Hatar när man tror att man har lyckats men man inte har det. Nu måste jag sluta äta igen, och det är jättesvårt att vänja sig. Sliter av mig håret ibland. Så beroende är jag!
Så, snälla fans, börja aldrig äta.


Kommentarer
Postat av: Gmn

Åh nej :( Gmn jag kmr finnas här för dig om du behöver hjälp och så <3 kan vakta dig om du vill! kram <3

2011-04-02 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0